A mund të trajtohem nga një mjek jo-musliman (i krishterë, hebre) qoftë mashkull apo femër?
Detaje të pyetjes:
Unë jetoj në Maqedoni. Unë jam i martuar. Ne duam një fëmijë por ende nuk kemi pasur një të tillë. Ne jemi mirë, elhamdulilah. A mund të mjekohem nga një mjek maqedonas (i krishterë) qoftë mashkull apo femër? A është mëkat? Apo, a duhet të shkoj në Stamboll për t’u trajtuar nga një mjek mysliman? Unë kam qenë gjithmonë në Stamboll për trajtim deri më tani sepse kam dëgjuar se është mëkat të trajtohesh nga një mjek jo-musliman dhe sepse nuk dua të ndjehem fajtor. A do ta sqaroni çështjen? A mundet që një mjek mashkull të trajtojë një paciente femër?
Përgjigja:
Vëlla / Motër e nderuar,
Ekzistojnë përkufizime të ndryshme të darurahut (detyrimit); ne do të citojmë disa prej tyre:
- a) Të kesh frikë se dikush do të vdesë ose se do të humbasë një organ.
- b) është një darure të frikësohesh nga vdekja, nga një sëmundje e rëndë ose nga shtimi ose zgjatja e sëmundjes ose të mos jeni në gjendje të kapni miqtë. Në raste të tilla, ajo që është haram bëhet hallall për një person me qëllim që të shpëtojë veten e tij.
Në përputhje me rrethanat, është darure të lindësh një fëmijë. Sepse, nëse organet gjenitale të një personi, të cilat janë shumë të rëndësishme, bëhen me aftësi të kufizuara dhe nëse është e mundur të keni një fëmijë duke i kuruar ato, kjo bëhet darara më e rëndësishme pas vdekjes.
Kur një Darure është në pyetje dhe ekziston një detyrim, ajo që është zakonisht haram dhe e kundërshtueshme bëhet e lejueshme dhe e ligjshme. Konsiderohet e lejueshme të hani mish derri dhe të pini verë aq pak sa të mundësoni një person të mbijetojë. Darurah i trajtimit është gjithashtu i tillë. Për shembull, nuk është e lejueshme që burri të shikojë trupin e një gruaje jo mahram përveç duarve dhe fytyrës, por ai mund të shikojë edhe pjesët më private të një gruaje me qëllim ekzaminimin, trajtimin dhe diagnostikimin . Lejohet vetëm aq sa është e nevojshme dhe gjatë periudhës së ekzaminimit dhe trajtimit.
Është e mundur të shikoni pyetjen tuaj brenda këtij kuadri. Nëse një grua sheh një mjek femër për çështjen e kërkuar në pyetje ose në një çështje tjetër dhe nëse ajo nuk mund të shërohet prej saj, do të ndodhë darurah për të parë një mjek mashkull. Kjo nganjëherë mund të kërkojë të shohim një grup mjekësh përveç një mjeku mashkull. Në atë rast, nëse diagnoza e një mjeku nuk është e mjaftueshme, ekzaminimi nga një grup mjekësh do të jetë një darurah.
Nëse një grua nuk mund të trajtohet nga një mjek femër në lidhje me lindjen e një fëmije, ajo mund të konsiderohet si një darurah për t’u trajtuar nga një mjek mashkull.
Prandaj, nëse ka një specialist femër, ajo duhet ta shohë atë. Nëse jo, ajo mund të shohë një mjek mashkull dhe të mjekohet prej tij. Në mënyrë të ngjashme, një burrë sheh një specialist mashkull dhe trajtohet prej tij. Nëse nuk ka një specialist mashkull, ai mund të shohë një mjek femër.
Sidoqoftë, duhet të pranojmë se kufijtë e kësaj çështje nuk përcaktohen qartë në librat e fikhut. Prandaj, nëse ka një mashkull dhe një femër mjek për një sëmundje dhe nëse mjeku mashkull është më i aftë, do të thotë që ekziston një arsye për gruan që ta shohë atë mjek mashkull; ne nuk dimë për asnjë gjë që e pengon gruan të shohë mjekun mashkull. Ne nuk dimë ndonjë deklaratë që parandalon një grua që është e varfër të shohë një mjek mashkull që punon në një klinikë publike ose spital edhe pse ekziston një doktor femër private që mund ta shohë duke paguar një tarifë ose duke parandaluar një burrë i cili është i varfër të shohë një femër mjek në të njëjtat rrethana.
Të gjitha llojet e gjërave dhe operacioneve që lidhen me trajtimin si shëndeti i dhëmbëve, rrezet x, ultrazëri, analiza dhe testimi vlerësohen si ekzaminim dhe trajtim, përveç operacioneve estetike. E njëjta gjë vlen për ato trajtime. Doktori nuk ka pse të jetë musliman.
Të gjitha ato çështje duket se i lihen mirëkuptimit dhe takvasë së njerëzve nga sheriati “(imponuesi i sheriatit). Ne mund ta sqarojmë këtë si më poshtë: Një person i cili thotë se çështja është çështje e trajtimit dhe trajtohet nga një person i gjinisë së kundërt mund të mos ketë bërë mëkat por mund të shkaktojë që një person të bëjë diçka të gabuar një ditë nëse ai / ajo nuk bën përpjekje për të kërkuar një mjek të gjinisë së njejtë dhe të kërkojë një metodë të kujdesshme.
Nga ana tjetër, një person që vepron me kujdes, përpiqet të mjekohet nga një mjek i të njëjtës gjini në një mënyrë që të mos dëmtojë shëndetin e vet dhe të përpiqet të shmangë gjërat dyshuese do të marrë një shkrirje adhurimi për shkak të kësaj përpjekjeje. Për më tepër, përpjekje të tilla do të lehtësojnë sistematizimin dhe institucionalizimin e këtij mendimi, duke i bërë njerëzit e tillë të fitojnë shkrirje. (shiko Muhamed el-Khatib esh-Shirbini, Mughnil-Muhtaj, I / 35)
Burimi në gjuhën angleze: https://questionsonislam.com/question/can-i-be-treated-non-muslim-christian-jew-doctor-whether-male-or-female?fbclid=IwAR3Ip23eIBrUW-6GcJ0Rb1GfhJHDHxXEdXC1tEIcw71Jn4JMjyKmgQGFJmk