Pyetje Islame

Pyetje Islame

A e keni ditur?

Besimi është kuptimi i jetës

Pse Allahu nuk e dërgoi Kur’anin në fillim?

Estimated reading: 8 minutes 93 views

Pyejta: Dua të them, cila mund të jetë arsyeja e mundshme për dërgimin e Kuranit në fund?  Nëse Kur’ani të dërgohet në fillim, atëherë nuk do të kishte ndonjë ngatërrim në lidhje me Islamin me hebrenjtë dhe krishterimin.

Përgjigje:

I dashur Vëlla dhe  Motër,

Niveli më i lartë i njohurive jepet në universitet; a mund të themi se duhet t’u jepet edhe fëmijëve të shkollës fillore? Njerëzimi është si një institucion arsimor. Çdo epokë është si një departament i kësaj shkolle. Mësuesit e atyre departamenteve janë profetë. Njerëzimi ka arritur nivelin e universitetit dhe ka zhvilluar aftësinë për të marrë mësimet e përsosura të Islamit duke marrë mësime nga mësuesit e njerëzimit që prej Ademit a.s. Prandaj, feja e fundit dhe e përsosur erdhi në fund. Në shkollën fillore, thelbi i matematikës është i pranishëm. Sidoqoftë, mësohet sipas nivelit të fëmijëve të shkollës fillore dhe mësuesi u mëson atyre atë që ata mund të kuptojnë jo gjithçka që ai/ajo di.

Profetët e tjerë e mësuan njerëzimin sipas nivelit të tij dhe e edukuan atë. Kur ata arritën nivelin e mjaftueshëm, feja e Islamit dhe profeti i saj i lartë u dërguan. Këtu nuk ka prova dhe gabime. Librat dhe sheriatet u dërguan me urtësi bazuar në nivelin e kombeve.

Çdo gjë është më e mira në mjedisin që ekziston. Sidoqoftë, përgjithësisht ka diçka që është më e mira dhe më e bukura midis të gjitha gjërave.

Për shembull, në Kur’anin e Shenjtë, shprehet se njeriu u krijua në formën më të mirë. Prandaj, a u krijuan gjërat e tjera në mënyrë të mangët? Jo. Ato janë krijesat më të bukura në mjediset e tyre gjithashtu.

Si shembull, Dielli është më i bukuri në mjedisin e tij. Me fjalë të tjera, asnjë nga njerëzit nuk do të mund të jetonte nëse Dielli nuk do të ekzistonte. Sidoqoftë, njeriu është më i bukuri në përgjithësi dhe Dielli është më i bukuri për sa i përket ekzistencës së tij dhe për sa i përket misionit që kryen. Mund të japim më shumë shembuj. Delet, toka, pemët frutore, engjëjt, etj janë krijesat më të bukura dhe më të përsosura në mjediset e tyre.

Në këtë rast, fakti që njeriu është më i përsosuri nuk do të thotë që krijesat e tjera nuk janë të përsosura ose janë krijuar në mënyrë të mangët.

Asnjë dele tjetër më e përsosur se ato delet ekzistuese nuk mund të konceptohet. Asnjë deve më e bukur se ato deve ose asnjë diell më i bukur se Dielli nuk mund të imagjinohet. Në të njëjtën mënyrë, librat e Shenjtë të shpallur ishin librat më të përsosur që duheshin dërguar në ato kohë.

T’i mësojmë një nxënësi të shkollës fillore tabelën e shumëzimit nuk është as shtesë dhe as e pamjaftueshme. Sidoqoftë, jo një tabelë e shumëzimit, por tema më të përparuara i mësohen një studenti universitar. Në mënyrë të ngjashme, librat e shenjtë të dërguar para Kuranit janë më të mirët e kohës së tyre dhe dërgimi i tyre në ato kohë është i arsyeshëm dhe nuk është mangësi. Nga ai këndvështrim, çdo profet dhe çdo zbulesë që u dërgohet atyre është më e mira dhe më e favorshme e kohës së vet.

Sidoqoftë, Kur’ani u shpall kur të gjithë burrat erdhën në të njëjtin nivel si studentët e një universiteti që mund të merrnin mësimet e tyre nga një libër i vetëm dhe nga një profet i vetëm.

Duke marrë parasysh që shkenca më e përparuar mësohet në universitete, a mund të themi që shkenca e mësuar në një universitet duhet t’u mësohet fëmijëve të shkollës fillore? Njerëzimi është gjithashtu si një institucion arsimor. Çdo periudhë është si departamentet e asaj shkolle dhe pedagogët e atyre departamenteve janë profetët.

Që nga koha e Ademit (paqja qoftë mbi të), njerëzimi ka ardhur në nivelin e universitetit dhe ka arritur aftësinë për të marrë mësimet e përsosura të fesë islame. Prandaj, feja e fundit dhe më e përsosura u la si e fundit. Thelbi i matematikës ekziston edhe në shkollën fillore. Sidoqoftë, mësimi mësohet në përputhje me nivelin e nxënësve të shkollës fillore dhe mësuesi nuk jep gjithçka që di por mëson temat që ata m

und të kuptojnë.

Në të njëjtën mënyrë, profetët e tjerë i udhëzuan njerëzit sipas niveleve të tyre dhe i edukuan ata. Në fund, kur ata arritën nivelin e të qenit i arsimueshëm nga të gjitha aspektet, feja islame dhe Profeti i lartësuar (a.s.) u dërguan.

-Pse Allahu lejoi që Ungjilli dhe Tevrati të shtrembërohen edhe pse Ai e ka mbrojtur Kur’anin? Pse Allahu lejoi që fjalët e Tij të ndryshonin më parë?

1. Besimi te Allahu për gjërat për të cilat nuk i dimë arsyet e tyre (urtësia) demonstron përsosjen e besimit tonë dhe besnikërinë tonë ndaj fesë sonë.

2. Gjërat që Allahu ka krijuar në tokë nuk janë të njëjta me njëra -tjetrën. Ai i lidh disa prej tyre me shkaqe dhe i krijon disa prej tyre pa asnjë shkak ose mjet. Për shembull, megjithëse çdo person vjen nga nëna dhe babai, Ai e krijoi Ademin (a.s.) pa nënë dhe baba, Jezusin / Isain (a.s.) pa baba dhe Havën pa nënë. Domethënë se Ai ndonjëherë vepron jashtë ligjeve të përgjithshme.

Për më tepër, në lidhje me ligjet, zjarri djeg, Hëna nuk ndahet në dysh, pemët nuk ecin dhe shkopinjtë nuk shndërrohen në gjarpërinj. Sidoqoftë, me urdhrin dhe dëshirën e Allahut, Ibrahimi (a.s) nuk u dogj, Hëna u nda në dysh, pema eci sipas urdhrit të Profetit (a.s) dhe shkopi i Musait (a.s.) u bë një gjarpër.

Për më tepër, ndërsa disa profetë erdhën dhe u vranë nga komunitetet në të cilat ishin dërguar, Allahu mbrojti disa nga profetët e Tij si Musain a.s, Ibrahimin a.s  dhe Muhamedin a.s.

E njëjta situatë mund të jetë e vlefshme për librat. Allahu, i cili lejoi ndryshimin e librave të tjerë, parandaloi ndryshimin e Kuranit Fisnik nga mirësia e Tij e veçantë. Për atë arsye, Ai tregoi se Kurani është nën mbrojtjen e Tij private. Allahu, i cili e parandaloi Ibrahimin (a.s) të digjej në zjarr, gjithashtu mbrojti Kur’anin nga ndryshimi.

Shpirtërat tanë  dhe shejtanët nuk mund të pyesin pse Ai nuk i ndaloi profetët e Tij të tjerë të vriteshin, por e mbrojti Ibrahimin a.s; ata as nuk mund të shprehin opinionin e tyre lidhur me çështjen.

3. Nëse Ademi nuk do të dëbohej nga Parajsa, jo aq shumë njerëz mund të kishin përparuar. Farat dalin nga depot dhe futen në fusha në mënyrë që të bëhen pemë; në mënyrë të ngjashme, qeniet njerëzore kanë zbritur në fushën e Tokës nga depoja e Parajsës në mënyrë që të përparojnë si një pemë.

Në të njëjtën mënyrë, nëse librat e tjerë nuk do të kishin ndryshuar, atëherë zbulesa e Kuranit nuk do të ishte vënë në dyshim. Ato duhej të ndryshoheshin në mënyrë që të krijonin shpalljen e Kur’anit. Sidoqoftë, vetëm njerëzit që i ndryshuan ata janë përgjegjës për ndryshimin e tyre.

4. Statusi i Profetit (a.s) midis profetëve të tjerë është i dukshëm. Ai u dërgua si mëshirë për të gjitha botët dhe profetësia e tij nuk i përket një kohe të caktuar dhe një periudhe të caktuar, por përfshin të gjitha kohërat dhe periudhat. Dhe ai u dërgua te qeniet njerëzore dhe xhindet. Profetët e tjerë nuk janë të tillë.

Pra, libri i atij profeti (a.s.) duhej të përmbante të gjitha kohët dhe vendet. Nëse ai libër nuk do të kishte një vulë se ishte i pandryshueshëm, njerëzit do ta kishin ndryshuar atë libër. Ajo vulë e ka mbrojtur atë(a.s).

5. Askush nuk mund të bëjë asgjë kundër Allahut nëse Ai nuk lejon. Kështu, Ai e ka treguar atë duke mbrojtur Kur’anin.

Burimi: https://questionsonislam.com/question/why-didnt-allah-sent-quran-first

Lini një koment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Shpërndaje

Pse Allahu nuk e dërgoi Kur’anin në fillim?

Kopjo linkun

PËRMBAJTJA