A është Allahu (xh.xh) Ai që krijon edhe të keqen?
Sipas Islamit, Ai është Allahu (xh.xh) Ai që krijon të mirën, mirësinë, bukurinë; dhe përsëri AI krijoI të keqen, të ligen dhe të shëmtuarën gjithashtu. Disa pyesin: “Si ka mundësi që Allahu krijon të keqen?”
Duket se ata njerëz nuk mund ta imagjinojnë veprimin e krijimit të së keqes nga Allahu (xh.xh) i përshtatet Atij. Megjithatë, në kundërshtim me besimin e përbashkët, kjo është një shenjë e sublimitetit të Tij.
Nëse një piktor është në gjendje të vizatojë pamjen e objekteve të shëmtuara, po aq të suksesshme sa ato të bukurive në të cilat ai tashmë ishte vërtetuar mirë, kjo do të thotë se ai është i përsosur në artin e tij. Nëse ai nuk do të ishte në gjendje të vizatonte me sukses fotografitë e objekteve të shëmtuara, kjo do të ishte një mangësi. Ky shembull mund të merret në lidhje me krijimin e së keqes.
Për më tepër, ajo që është e keqe nuk është ta krijosh por ta kryesh atë.
Le t’i pyesim ata që thonë: “All-llahu nuk e krijon të keqen”: Nëse nuk është Allahu, atëherë çfarë është? Në çdo përgjigje për t’i dhënë kësaj pyetje, ka të ngjarë të aplikohet për politeizëm. Krijimi është i veçantë për All-llahun (xh.xh) dhe Ai nuk ka ndeshës, ndihmës ose partner. Kjo është njëra anë e pikës.
Ne gjithashtu kemi anën tjetër të pikës, që është “testimi”. Nëse Allahu do të kishte krijuar vetëm mirësi, e keqja nuk do të ekzistonte kurrë. Atëherë nuk do të kishte asnjë pikë për të sprovuar njerëzit. Të bësh të ndaluara, të bësh mëkate dhe mohimi nuk do të ishte kurrë e mundur. Të gjithë do të ishin të pashmangshëm si engjëjt. Megjithatë, kjo nuk është ajo që dëshiron Zoti ynë. Ai dëshiron që qeniet njerëzore të mund të bënin gjithçka që dëshirojnë me vullnetin e tyre të lirë. Prandaj, Ai krijon atë që do të preferojë qeniet njerëzore.
Për shembull, dikush mund të shkojë në xhami ose në një pijetore. E para është e mirë dhe e dyta është e keqe. Allahu (xh.xh) krijon atë që njerëzit ju pëlqejnë. Nëse këmbët që çojnë një në pijetore bëhen gurë papritmas, nëse sytë që shikojnë gjërat e ndaluara ishin të verbër, nëse ata pa adhurim kapnin ndonjë sëmundje fatale, njeriu nuk do të kishte fuqi vullneti.
Atëherë është shumë mençuri të krijosh të keqen përveç së mirës, në mënyrë që të veçojmë të mirën dhe të keqen nga njëri-tjetri. Unë mendoj se ky shpjegim është përgjigjja e pyetjes “Pse Allahu nuk e parandalon të keqen?”
https://questionsonislam.com/article/it-allah-swt-who-creates-evil-too