A lejohet të luani kitarë në Islam?

Luajtja e kitarës është e lejueshme fetare. Islami lejon që të argëtoheni dhe të luani instrumente në përputhje me Sunetin e Profetit (a.s) sepse njerëzit ndonjëherë kanë nevojë për gjëra të tilla. Muzika fetare është si ushqimi për shpirtin. Himne dhe karolina fetare janë të këtij lloji. Një shprehje e njohur publikisht “muzika është ushqimi për shpirtin” është e saktë në një kuptim nëse konsiderohet në kufijtë ligjorë.

Sidoqoftë, në çfarë mase është e pranueshme muzika? Cilat janë rregullat e përgjithshme për këtë? Ne mund të rendisim rregullat e përgjithshme që Islami prezanton në lidhje me këtë çështje si më poshtë.

– cilido lloj instrumenti që stimulon epshin dhe imoralitetin

– Instrumente duke luajtur me burra dhe gra së bashku

– I lini gratë në skenë dhe lërini të këndojnë

-Cfaredo lloj argëtimi dhe instrumenti që dëmton konceptet e zellshëm, adhurim dhe konsideratë dhe që i çon njerëzit drejt mosdurimit dhe humbjes së kohës është e ndaluar.

Llojet e mëposhtme të muzikës dhe instrumenteve janë të lejueshme:

– Muzikë relaksuese; ushqim shpirti dhe muzikë fetare,

Cfaredo këngë ose instrument që kujton njerëzit e Allahut, botën tjetër ose që stimulojnë dashurinë për vendin dhe kombin dhe që gdhendin frymën e heroizmit.

– Gratë që këndojnë këngë ose luajnë instrumente mes vete në kufijtë e moralit,

-Rregullimi i një argëtimi të tillë të pranueshëm brenda të njëjtave kufij është i pranueshëm, përveç nëse ato pengojnë adhurimin dhe punën.

Për këtë arsye, interpretuesit e jurisprudencës islame vendosën këtë dekret në një kuptim të përgjithshëm:

Këngët ose poemat janë të pranueshme nëse nuk janë imorale, i tejkalojnë kufijtë hyjnorë dhe e çojnë epshin në mënyra të paligjshme. Sidoqoftë, nëse lavdërojnë alkoolin, gratë ose gjëra të ngjashme, ato janë mekruh (të neveritshme). (el-Muhit – Radiyuddin Sarakhsi)

Luajtja e daulleve ose daulleve të gotave ose instrumenteve të ngjashme në dasma:

Këto instrumente lejohen të luhen në dasma ose mbledhje. Po kështu, është regjistruar në transmetime të ndryshme që gratë dikur mblidheshin rrotull dhe luanin instrumente të tilla në festivale në kohën e Profetit (a.s). Edhe një ditë, ndërsa disa gra u mblodhën dhe argëtoheshin duke lyer dajre në shtëpinë e Aishës (Allahu qoftë i kënaqur me të), Profeti hyri në shtëpi pa u thënë asgjë atyre; ai donte të pushonte në shtëpi. Ndërkohë, Ebu-Bekr Es-Sidiku hyri në shtëpi dhe u trishtua kur dëgjoi zërin e instrumentit dhe i qau ata; ai i paralajmëroi ata duke thënë: “A është e përshtatshme të luani instrumente kur Profeti është i pranishëm?” Pra, Profeti hoqi mbulesën mbi fytyrën e tij dhe tha që kjo nuk ishte teprim, duke i thënë Ebu-Bekrit: “O, Ebu-Bekr! Të gjithë kanë festat e tyre dhe ata argëtohen menjëherë. Dorëzohuni, lërini të shijojnë festat e tyre “.

Ndërsa Profeti hyri në Medine pasi emigroi nga Meka, ai u përshëndet me një brohoritje të lezetshme dhe kishte vajza dhe gra që recitonin vjersha me zë të lartë, midis asaj turme. Profeti nuk e konsideroi të çuditshme për atë ditë. Pas kësaj, ai i ndaloi gratë të këndojnë këngë midis burrave.

Të luash instrument dhe të vallëzosh tepër konsiderohet si mekruh. Imam Ebu Jusufi mendon kështu. (El-Muhit – Radiyuddin Sarakhsi)

Në veprën e titulluar Myftinia e Hizanatu, thuhet në vijim: “Nuk është e gabuar fetarisht të luani mjete dajre ose të ngjashme në festivale ose ditë të ngjashme”.

 

https://questionsonislam.com/question/playing-guitar-permissible-islam